Första inlägget

Har sedan tidigare en annan blogg men i den bloggen vill jag inte riktigt skriva om det jag tänkt skriva här. Detta är inget jag vill dela med alla jag känner men jag vill gärna ha kommentarer och feedback. Tanken är att jag ska vara anonym men ska jag vara ärlig så vet jag inte riktigt hur säker man kan vara på det när man bloggar. Hoppas att det fungerar.
 
Det jag tänkt att skriva om är min resa från överviktig tjej strax under 100kg som längtar en massa efter ett litet barn. Vi har försökt att få barn ett bra tag nu och jag börjar ana att probemet att bli gravid hör ihop med min vikt. Jag MÅSTE alltså gå ner i vikt. Om det beror på vikten eller inte vet jag ju inte med säkerhet men självklart vill jag inte väga såhär mycket så det är mycket. Har förhoppningar att denna bloggen kan bli en liten sporre!
 
Vill gärna komma i kontakt med andra tjejer som är i samma sits, som vill gå ner i vikt! Kanske kan vi hjälpas åt på en resa mot ett hälsosammare liv?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0