Vad ska man tro?

Sitter här med en försenad mens, skulle enligt min app haft den i söndags. Den brukar komma ganska så exakt på dagen men en gång dröjde det fem dagar innan det satte igång. Tro sjutton att man är hoppfull då!

Har både idag och igår tyckt mig känna mensvärk men jag har nog inbillat mig. Vågar inte hoppas men det gör jag ju såklart ändå. När jag tom börjar räkna beräknad födsel, då har det gått för långt...men där är jag nu.. :(

Hade jag haft ett gravtest hemma hade jag gjort det nu, för att slippa fundera. Har ändå på känn att den kommer att komma imorgon, hoppas att jag inte blir alltför knäckt bara. Har beställt test på billigatester.nu och de brukar vara snabba på att leverera så får jag net mensen imorgon får jag nog ändå testen så att jag kan lugna mina nerver en smula. Den här tiden på månaden är ju alltid så jobbig, upp och ner! Hoppfull för att sedan het plötsligt bli jättebesviken. Som om någon tagit hål i en ballong eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0